28.5.11

ဘဝရဲ႕ တစ္စိတ္တစ္ေဒသ အေတြ႔အႀကံဳ (၄)



ဒီကေန႔မနက္ ကိုေဇာ္ေရးတဲ့ ပို႔စ္ကို ဖတ္ၿပီး အေတြ႔အႀကံဳ (၄)အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ အဲဒီကာလမွာေတာ့ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာဟာ က်မတို႔ လွမ္းမဲ့ေျခလွမ္းေတြအတြက္ မွန္ကန္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းကို ထြင္ေပးခဲ့တဲ့ အဓိကဇာတ္ေကာင္ပါ  တနည္းဆိုရရင္ေတာ့ က်မတို႔ အားလံုးကို မသိေသးတဲ့ ပညာေတြ သိေစဖို႔၊ သိၿပီး တတ္ၿပီး ပညာေတြကို မွန္ မမွန္ ဆန္းစစ္ေဝဖန္ႏိုင္စြမ္း ရွိေစဖို႔တို႔ကို တစ္သက္စာအတြက္ အေကာင္းဆံုး နည္းေပး လမ္းျပ ဆရာတစ္ဆူပါ။ ဒီပို႔စ္ကို အခုဖတ္ေနတဲ့ တစ္ခ်ိန္တုန္းက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အားလံုး ျငင္းမယ္မထင္ပါဘူး။

အခုလို ေအာင္ျမင္တဲ့ ကုမၸဏီအေၾကာင္းကို ေရးတဲ့အခါမွာ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာရဲ႕ အခန္းက႑မပါလို႔ မျဖစ္ပါဘူး။ လုပ္ငန္းအေပၚမွာ အၿမဲတန္းစိတ္ဝင္စားသလို ဒီလုပ္ငန္းနဲ႔ဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းမ်ားအားလံုး အျမင့္ဆံုးရာထူးကေန သန္႔ရွင္းေရးသမားအထိ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို မ်က္ေျခမျပတ္ လုပ္ေဆာင္ေပးတတ္သူ တစ္ေယာက္ပါ။ တဖက္ကလည္း စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားတဲ့ စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရး ဖက္မွာေတာ့ ဝန္ထမ္းမ်ားအေပၚ  တိတိက်က်ျပတ္ျပတ္သားသား လိုက္နာေစၿပီး စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ေတာင္းဆိုမႈတိုင္းကို ရာခိုင္ႏႈံးအေတာ္မ်ားမ်ား လိုက္ေလ်ာေလ့ ရွိပါတယ္ အကယ္၍သာ လိုက္ေလ်ာရန္ခက္ခဲတဲ့ ၊ေတာင္းဆိုမႈေတြကိုေတာ့ အက်ိဳးအေၾကာင္းနဲ႔ ရွင္းျပတတ္ပါတယ္။ က်မ မွတ္မိသေလာက္ေတာ့ မန္ေနဂ်ာမ်ားရဲ႕ တင္ျပေတာင္းဆိုမႈေတြကို တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ် လစ္လ်ဴရႈခဲ့တာမ်ိဳး မရွိခဲ့ပါဘူး။ အလုပ္ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား မန္ေနဂ်ာတစ္ေယာက္ေယာက္က အခက္အခဲတစ္ခုခုေၾကာင့္ သူ႔အခန္းထဲကို ဝင္သြားၿပီဆိုရင္ လက္ရွိလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ကို ခဏရပ္ၿပီး ဝင္လာတဲ့ မန္္ေနဂ်ာရဲ႕ အခက္အခဲကို ခ်က္ျခင္းလက္ငင္း ၊ေျဖရွင္းေပးေလ့ရွိပါတယ္။ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာရဲ႕ အေၾကာင္းသာ က်မဆက္ေရးေနမယ္ဆိုရင္ စာဖတ္သူေတြ ဆက္ဖတ္ႏိုင္ေတာ့မယ္မထင္ပါဘူး း)


                          General Manager မွ စက္ရံုႏွစ္ပတ္လည္ေန႔တြင္ မဲေပါက္သူ
                                       ဝန္ထမ္းအား ဆုမဲေပးေနပံု အမွတ္တ

                 

                           Administration Manager မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား
                                         ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ



                              Merchandise Manager မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား
                                         ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ



                      Accountant  Manager (Pacific Star)မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား
                                         ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ


    Accountant  Manager (Myanmar Lucky Star)မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား
                                         ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ

                                Shipping Manager မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား
                                           ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ


                               Factory Manager မွ လုပ္သက္ (၅)ႏွစ္ျပည့္ ဝန္ထမ္းအား                                            ေရႊတံဆိပ္ဆု ေပးအပ္စဥ္ အမွတ္တရ

လုပ္ငန္းခြင္မွာ က်မရဲ႕ဝန္ထမ္းေတြ စည္းကမ္းေဘာင္အတြင္းကေန စည္းစည္းလံုးလံုး စိတ္ခ်မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္စြာ လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြ လုပ္ကိုင္ေနတာျမင္ရေတာ့ အားရေက်နပ္ ပီတိျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ ႏွစ္ေပါင္းၾကာရွည္စြာ တည္တံ့ၿပီးေအာင္ျမင္ေနတာကို တခ်ိဳ႕အသိမိတ္ေဆြေတြက ကုမၸဏီကို လာေရာက္ေလ့လာခြင့္ေတာင္းပါတယ္။ သူတို႔စက္ရံုေတြကိုလည္း အလည္အပတ္ လာဖို႔ရာ ဖိတ္ေခၚၾကပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က သိုးေမြးထည္ ထုပ္လုပ္မႈ အစကေနအဆံုးအထိ လုပ္ငန္းအဆင့္ဆင့္ လုပ္ကိုင္တဲ့ သိုးေမြးထိုးစက္ရံုႀကီး (၅) ရံုမွ်သာရွိပါတယ္။ စက္ရံုတစ္ရံုနဲ႔ တစ္ရံုရဲ႕ အားသာခ်က္ အားနည္းခ်က္ေတြကို ဖလွယ္ၿပီး ဒီထက္ေကာင္းသထက္ေကာင္းေအာင္ လုပ္လိုတဲ့ဆႏၵရွိိေပမယ့္ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အားလပ္ခ်ိန္ မရွိေလာက္ေအာင္ အလုပ္ေတြက ဇယ္ဆက္သလို ဆက္ေနတာမို႔ စက္ရံုႀကီး ၃ရံုေလာက္ပဲ သြားေလ့လာခဲ့ဖူးပါတယ္။ က်မရဲ႕ အေတြး အေခၚ အယူအဆေတြဟာ ရာႏႈံးျပည့္ မမွန္ႏိုင္သည့္တိုင္ ရာခိုင္ႏႈံးမ်ားမ်ားေတာ့ မွန္တယ္လို႔ ယံုၾကည္ၿပီး ယံုၾကည္သလိုလဲ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။
လုပ္ငန္းတစ္ခုကို လုပ္ေဆာင္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဒီလုပ္ငန္းအဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းေတြနဲ႔ သဟဇာတ ရွိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါမွလည္း အဖြဲ႔အစည္းေတြကေပးတဲ့ အႀကံေကာင္း ဉာဏ္ေကာင္းမ်ား ရရွိမွာျဖစ္သလို အခက္အခဲမ်ားေပၚလာရင္လည္း သက္ဆိုင္တဲ့ အဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးႏိုင္မွာပါ။ လုပ္ငန္းေဘာင္အတြင္းကေန အမွန္ကန္ဆံုးနဲ႔ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ 

ဥပမာ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွာ လံုေလာက္တဲ့ အလင္းေရာင္ကို ရေစရမွာျဖစ္သလို ေလဝင္ေလထြက္ ၊ေကာင္းမြန္တဲ့ ၊ေနရာမ်ိဳးျဖစ္ရပါမယ္။ ေလပူမ်ား စုပ္ထုတ္တဲ့ (Exhaust Fan) မ်ားတပ္ဆင္ ထားသင့္ပါတယ္။ ပစၥည္း ထုတ္လုပ္တဲ့ စက္ကေနထြက္တဲ့ အေငြ႔မ်ား လူမ်ားကေန ထြက္တဲ့ အေငြ႔မ်ား ဒါေတြနဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနရမယ္ဆိုရင္ တာရွည္မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး။ ပန္ကန္မ်ား ဒါမွမဟုတ္ ေလေအးဆက္မ်ား တပ္ဆင္ေပးထားျခင္းမ်ိဳးတို႔ လုပ္ေဆာင္သင့္ပါတယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ ဝန္ထမ္းဦးေရနဲ႔ အခ်ိဳးခ်ၿပီး လံုေလာက္တဲ့ ေရအိမ္သာေတြ ေဆာက္လုပ္ ေပးရပါတယ္။ အမႈိက္မ်ားပစ္ဖို႔ အတြက္လည္း အမႈိက္ကန္ ဒါမွမဟုတ္ အမႈိက္က်င္း ျပဳလုပ္ေပးရပါတယ္။ ဝန္ထမ္းမ်ားအတြက္ ေသာက္ေရ သံုးေရ လံုေလာက္ေအာင္ စီစဥ္ေပးရပါတယ္။ ဒါမွသာ မိမိစားဝတ္ေနေရးအတြက္ လုပ္ငန္းခြင္ကို ဝင္ေရာက္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ က်န္းမာေရးအတြက္ပါ အဆင္ေျပမွာျဖစ္ပါတယ္။ စီးပြားေရးနဲ႔ က်န္းမာေရးဖက္မွာ စိတ္ေအးရၿပီဆိုရင္ လူမႈေရးအခက္အခဲ ျပႆနာေတြလည္း အလိုလိုပေပ်ာက္သြားမွာပါ။ ဝန္ထမ္းမ်ားရဲ႕ အေရးေပၚျဖစ္တတ္တဲ့ ထိခိုက္ ရွနာ ေခါင္းကိုက္ ဗိုက္နာ ဖ်ားနာရင္ ကုသဖို႔ရာ စက္ရံုတိုင္းမွာ ေဆးခန္းတစ္ခန္းစီ ထားၿပီး အၿမဲတန္းသူနာျပဳဆရာမ တစ္ေယာက္ထားပါတယ္။ ဆရာဝန္ကေတာ့ တစ္ပတ္ကို (၂) ရက္ လာေရာက္ စစ္ေဆးျခင္းျပဳလုပ္ၿပီး သူနာျပဳဆရာမကို လုိအပ္တာေတြ ညႊန္ၾကားျဖည့္ဆည္းေပးပါတယ္။

                   အလုပ္မ်ားေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ဝန္းထမ္းမ်ားအားလံုး အလုပ္မွာစိတ္ဝင္စားစြာ
                                               လုပ္ေဆာင္ေနပံုအမွတ္တရ


                           အေပၚဌာနမ်ားမွ ကုန္မေရာက္လာမီ မိမိဌာန၊ မိမိေနရာတြင္
                                ေအးခ်မ္းစြာနားေနေသာ ဝန္ထမ္းမ်ား အမွတ္တရပံု

လုပ္ငန္းခြင္မွာ လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ တစ္ဦးခ်င္း စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္မႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ အခက္အခဲေတြကို ဝန္ထမ္းမ်ားနဲ႔အတူ အနီးကပ္ လုပ္ကိုင္ေနရတဲ့ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးေတြ လိုင္းေခါင္းေဆာင္ေတြက ဂရုတစိုက္ တာဝန္ယူရပါတယ္။ တစ္လတစ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္က်ျဖစ္တဲ့ မန္ေနဂ်ာမ်ားနဲ႔ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးမ်ား ေတြ႔ဆံုတဲ့ေန႔မွာ ကိုယ့္ဌာနမွာရွိတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ အခက္အခဲ ၊ျပႆနာေတြကို တင္ျပၿပီး ဝိုင္းဝန္းေျဖရွင္းၾကပါတယ္ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနက ဆံုးျဖတ္ဖို႔ ခက္ခဲတဲ့အေၾကာင္းႀကီးငယ္ ကိစၥရပ္ေတြကိုေတာ့ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာကေန ဆံုးျဖတ္ေပးေလ့ရွိပါတယ္။ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ အမ်ားဆံုး ၊ျဖစ္ေပၚတတ္တဲ့ အခက္အခဲကေတာ့ ေငြေရးေၾကးေရးပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔ဖက္က အခက္အခဲေတြ တင္ျပလာျခင္း နည္းႏိုင္သမွ် နည္းေအာင္ က်မတို႔ စီမံခန္႔ခြဲဌာနက လက္ရွိျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ၊ျပင္ပရဲ႕ စီးပြားေရးအေျခအေနကို လက္ဦးေအာင္ စံုစမ္းၿပီး အေထြေထြမန္ေနဂ်ာထံ တင္ျပေတာင္းဆိုရပါတယ္။ ဥပမာ ဖယ္ရီစီးတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ အခက္အခဲမရွိေပမယ့္ ဖယ္ရီမစီးေသာ ဝန္ထမ္းမ်ားအတြက္ ကားခေတြေစ်းတက္ သြားတာမ်ိဳး ၊ျပင္ပမွာ စားေသာက္ကုန္ေတြ ၊ေစ်းတက္ေနတာမ်ိဳးဆိုရင္ ဝန္ထမ္းမ်ား မတင္ျပမီကပင္ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနက ႀကိဳတင္ၿပီး လုပ္ခ လစာ အပိုေဆာင္းေငြေတြကို အေထြေထြမန္ေနဂ်ာရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္ကို ရယူၿပီး၊ေဆာင္ရြက္ေပးေလ့ရွိပါတယ္။ ဒီလုိလုပ္ေဆာင္ေပးတဲ့အတြက္ ဝန္ထမ္းမ်ားရဲ႕ စိတ္ဖိစီးမႈကို တစ္ဖက္တစ္လမ္းကေန ေျဖရွင္းၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းခြင္မွာ စိတ္ဖိစီးမႈ နည္းႏိုင္သမွ်နည္းေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးျခင္းဟာလည္း ေအာင္ျမင္ျခင္းရဲ႕ လမ္းစပါပဲ။


        လုပ္ငန္းခြင္သို႔ ဝင္ခ်ိန္(သို႔မဟုတ္)လုပ္ငန္းၿပီးခ်ိန္  တြင္ဝန္ထမ္းမ်ား စံနစ္တက် တန္းစီ၍
                                   ခ်ိန္မွတ္ကဒ္ျပားမ်ားကို အသံုးျပဳပံု အမွတ္တရ

                     လုပ္ငန္းၿပီးခ်ိန္တြင္ ထုတ္ကုန္မ်ားအား စံနစ္တက်ထားသိုခဲ့ပံု အမွတ္တရ

လူဆိုတာေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ခံယူခ်က္မတူသလို ခံစားခ်က္ျခင္းလဲ ကြဲျပားျခားနားၾကပါတယ္။ စည္းကမ္းႀကီးတာကို သေဘာက်တဲ့သူ ရွိသလို စည္းကမ္းေဘာင္အတြင္းမွာ အေနအထုိင္က်ဥ္းၾကပ္မႈကို မႏွစ္သက္တဲ့သူလည္း ရွိပါတယ္။ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားတဲ့ စည္းကမ္း (၂၆) ခ်က္ကို လိုက္နာႏိုင္ဖို႔ ခက္ခဲတဲ့သူအားလံုးကို အလုပ္ခြင္ စတင္မဝင္မီကပင္ ႀကိဳတင္ၿပီးအသိေပးထားၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ လူေတြ႔စစ္ေဆးမႈ မျပဳလုပ္ခင္မွာ စက္ရံုရဲ႕ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း (၂၆) ခ်က္ကို ဖတ္ရႈေစၿပီး မိမိနဲ႔ အံဝင္ဂြင္က်ျဖစ္မွသာ လက္မွတ္ေရးထိုးေစၿပီး လူေတြ႔စစ္ေဆးျခင္းကို ခံယူရပါတယ္။ စည္းကမ္းဆိုတာေတာ့ ေနရာတိုင္းမွာ လိုအပ္တာ ဒီပို႔စ္ကို ဖတ္တဲ့ မိတ္္ေဆြမ်ားအားလံုး လက္ခံမွာပါ။ စက္ရံုမွာအလုပ္လုပ္ရင္ စက္ရံုစည္းကမ္း ေက်ာင္းမွာေတာ့ ေက်ာင္းစည္းကမ္းေပါ့ အိမ္မွာေနလည္း အိမ္စည္းကမ္းေတာ့ရွိတယ္ေလ စည္းကမ္းမရွိတဲ့သူကေတာ့ အကြပ္မရွိတဲ့ၾကမ္း ဗရမ္းဗတာလိုျဖစ္ေနမွာပါ။ ကနဦးထဲက အလုပ္လုပ္မဲ့သူအားလံုးဟာ စည္းကမ္းကို သေဘာက်လို႔ လက္မွတ္ထိုး လူေတြ႔အစစ္ေဆးခံၿပီး ဝင္ေရာက္လာတဲ့အတြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဌာနျဖစ္တဲ့ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနအတြက္ အခက္အခဲမရွိခဲ့ပါဘူး။ စက္ရံုမွာ လိုက္နာရမယ့္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းထဲမွာ အခ်က္တိုင္းဟာ ဝန္ထမ္းအားလံုး လြယ္လြယ္ကူကူ လိုက္နာႏိုင္မဲ့ အခ်က္ေတြပဲေရးထားခဲ့ပါတယ္။ ဝန္ထမ္း အားလံုးရဲ႕ လုပ္ငန္းရွိသည္ျဖစ္ေစ လုပ္ငန္းမရွိသည္ျဖစ္ေစ လုပ္ေဆာင္ရတဲ့အခ်က္ကေတာ့ လုပ္ငန္းခြင္ၿပီးတာနဲ႔ မိမိပတ္ဝန္းက်င္ သန္႔ရွင္းေရးကို ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရသလို တစ္လတစ္ႀကိမ္ စက္ရံုတစ္ရံုလံုးရဲ႕ အတြင္း အျပင္ အေသးစိတ္သန္႔ရွင္းေရးကို ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးမ်ားက အုပ္စုအလိုက္ တာဝန္ခြဲေဝေပးမႈဇယားကို မေဆာင္ရြက္မီ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနသို႔ ပို႔ရပါတယ္။ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေနစဥ္ စီမံခန္႔ခြဲေရးဌာနမွ တာဝန္က်သူက သြားေရာက္စစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳလုပ္ရပါတယ္။ 

 
                    သီတင္းကြ်တ္ အတြက္ စက္ရံုမပိတ္မီ ဝန္ထမ္းမ်ားက အုပ္ခ်ဳပ္သူအဖြဲ႔အား
                                       လက္အုပ္မိုး၍ ရွိခိုးပူေဇာ္ေနပံု အမွတ္တရ

ဝန္ထမ္းေတြအားလံုးရဲ႕ စိတ္ေစတနာေတြဟာ အမွန္တကယ္ျဖဴစင္ၾကပါတယ္ အလုပ္ရွင္ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ နဲ႔ မန္ေနဂ်ာမ်ား အားလံုးကို ႏွစ္စဥ္ သီတင္းကြ်တ္ မွာ စုေပါင္းၿပီး ကန္ေတာ့ေလ့ရွိၿပီး ဌာနတစ္ခုစီရဲ႕ မန္ေနဂ်ာမ်ား ဆိုဆံုးမစကားမ်ားကို နာခံေလ့ရွိပါတယ္။ မန္ေနဂ်ာမ်ားကိုယ္စား အေထြေထြမန္ေနဂ်ာကေန လာကန္ေတာ့တဲ့ အဖြဲ႔ေတြကို တစ္ဖြဲ႔ၿပီးတစ္ဖြဲ႔ မုန္႔ဖိုးေပးၿပီး ဆုေတြေပးပါတယ္။ ဌာနအသီးသီးမွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြကို ဘယ္အခ်ိန္ သြားၾကည့္ၾကည့္ မ်က္ႏွာေလးေတြ ၾကည္လင္ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတာကို ၊ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီအေၾကာင္းအရာေလးေတြဟာ ကုမၸဏီရဲ႕ သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး က်မရဲ႕ စိတ္ၾကည္ႏူးမႈနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ကို ခင္တြယ္ခဲ့ရတဲ့ အေၾကာင္းအရာတခ်က္ပါ။ 

                   Administration Assistant Manager (Myanmar Lucky Star & Pacific Star branch)
          (က်မအတြက္ စီမံခန္႔ခြဲေရးဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းတိုင္းမွာ အားကိုးရတဲ့ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာမ်ား)

ဒီပို႔စ္ေလးနဲ႔ ကုမၸဏီေပၚမွာ သစၥာရွိစြာ ဆိုးတူေကာင္းဖက္ အတူလက္တြဲၿပီး လုပ္ငန္းမ်ားကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာ .ေဆာင္ရြက္ခဲ့တဲ့ Pacific Star , Myanmar Lucky Star , Golden Star , Pacific Garment နဲ႔ Pacific Star (လႈိင္သာယာ) တို႔ကို အမွတ္တရျဖစ္ေစရန္ မွတ္တမ္းတင္ပါတယ္။


 ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ခဏေစာင့္ပါ...

 
©2012 အန္တီတင့္၏ အမွတ္တရေလးမ်ား | Design by Mozz