x

9.2.12

ပေဒသာပင္ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕ နံနက္ခင္း


အခုတစ္ေလာ က်မ ဘေလာ့ေတြကို အလည္သြားဘို႔ ပ်က္ကြက္ေနတာေၾကာင့္ ဘေလာ့ဂါ ေမာင္ႏွမမ်ားကို အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ပါရေစ။ စာဖတ္မိတ္ေဆြ ဘေလာ့ဂါ ေမာင္ႏွမမ်ားနဲ႔ ေဆြမ်ိဳး မိတ္သဂၤဟတို႔ က်မရဲ႕ ဘေလာ့ကို ဖတ္တဲ့အခါမွာ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ေလး ျဖစ္သြားေစဘို႔ ရည္ရြယ္ၿပီး တူကေလး ရဲ႕ေစတနာနဲ႔ မြမ္းမံျပင္ဆင္ ေပးေနခဲ့တဲ့ အတြက္ပါ။ ဘေလာ့နဲ႔ သက္ဆိုင္သမွ် နည္းပညာေတြကို က်မ အဆင္ေျပတဲ့ အခါတိုင္း ဖတ္ရႈေလ့လာ ခဲ့ေပမယ့္ ပါရမီဓာတ္ခံအားက နည္းတဲ့အတြက္ အၿမဲတန္း တူကေလးရဲ႕ အကူအညီကို ယူခဲ့ရသလို က်မ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးရတဲ့ ဘေလာ့ဂါတစ္ခ်ိဳ႕လည္း ႀကံဳႀကိဳက္တိုင္း အကူအညီေပးေလ့ ရွိၾကတာကို ေက်းဇူးတင္ေနပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ က်မရဲ႕ ပို႔စ္ေလးေတြကို လာေရာက္ဖတ္ရႈၿပီး စာဖတ္သူမ်ား ေရးလာတဲ့ ကြန္မန္႔ေလးေတြကို Reply လုပ္ရတာလည္း က်မအေနနဲ႔ ပို႔စ္တစ္ပုဒ္ ခ်ေရးေနရသလို ေပ်ာ္ရႊင္ ၾကည္ႏူးမိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း က်မပို႔စ္ေပၚက ကြန္မန္႔ေလးေတြကို ၃-၄ရက္ေလာက္ စုထားၿပီးမွ Reply လုပ္ရတာကို ပိုႏွစ္သက္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း က်မရဲ႕ဘေလာ့ကို ဖြင့္တိုင္းေတာ့ ကြန္မန္႔ေလးေတြကို ဖတ္သြားေလ့ရွိပါတယ္။ ကြန္မန္႔ တစ္ေၾကာင္းဟာ ေနာက္ထပ္ ပို႔စ္တစ္ခု ေရးႏိုင္ဘုိ႔အတြက္ ကုန္ခမ္းသြားတဲ့ အားအင္ကို ျဖည့္ဆည္း လိုက္သလိုပါပဲ။ က်မရဲ႕ဘေလာ့မွာ လင့္ခ္ေတြ ခ်ိတ္တဲ့အခါ တစ္ခ်ိဳ႕လင့္ခ္ေတြကို မသိတာေၾကာင့္ မခ်ိတ္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ အဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္ က်မမသိေသးတဲ့ လင့္ခ္ေလးေတြကိုလည္း လိုခ်င္ပါတယ္။ ဥပမာ Gyidaw ရဲ႕လင့္ခ္ကို က်မေခါင္းမူးေအာင္ ရွာေဖြခဲ့ေပမယ့္ အခုထိ မရေသးပါဘူး။ အလားတူ တစ္ခ်ိဳ႕စာဖတ္သူမ်ားကို ဘေလာ့ဂါထင္ၿပီး ရွာေနမိခဲ့တဲ့ အႀကိမ္ေပါင္း မနည္းေတာ့ပါဘူး း)။ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ အၿမဲ လာေရာက္အားေပးသူ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္းေလးကို က်မေျပာလိုက္ပါရေစေနာ္။

ဒီကေန႔ ညေနမွာေတာ့ က်မရဲ႕ ဘေလာ့ေလးကို ျပင္ဆင္မြမ္းမံလို႔ ၿပီးစီးသြားၿပီလို႔ တူကေလးကေျပာလို႔ စာဖတ္ပရိသတ္တို႔ အတြက္ အပ်င္းေျပ ၾကည့္ရႈႏိုင္ေစဘို႔ မနက္တုိင္း ညီမေလးနဲ႔ လမ္းေလွ်ာက္ေလ့ ရွိတဲ့ေနရာတစ္ခ်ိဳ႕ကို ထံုးစံအတိုင္း ျမင္ျမင္သမွ် ရိုက္မိတဲ့ လွ်ပ္တစ္ျပက္ရိုက္ခ်က္ ပံုေလးေတြအျဖစ္ တင္ေပးလိုက္တယ္ေနာ္။ ျမဴႏွင္းေလးေတြၾကားမွာ လမ္းေလွ်ာက္ရတာလည္း ၾကည္ႏူးစရာပါ။ လမင္းႀကီး သာေနတဲ့ပံုက မနက္မိုးမလင္းခင္ ရိုက္ထားတဲ့ပံု ျဖစ္ၿပီး လျပည့္အလြန္ ၂ရက္ေျမာက္တဲ့ တပို႔တြဲ လဆုတ္ ၂ရက္ေန႔က  ရိုက္တဲ့ပံုျဖစ္ပါတယ္။

 










































ပံုေလးေတြၾကည့္ၿပီးရင္ေတာ့ ရခိုင္မုန္႔တီေလးပါ တစ္ပါတည္း သံုးေဆာင္သြားၾကပါလို႔ေနာ္ း) ရခိုင္မုန္႔တီခ်က္နည္းကို ပို႔စ္ေဟာင္းမွာတင္ၿပီးၿပီမို႔ ထပ္မေရးေတာ့ပါဘူး။ တို႔ဟူးေက်ာ္ေလးစားၿပီး ပုသိမ္ဟာလဝါနဲ႔ အခ်ိဳတည္းသြားၾကပါရွင္။






ေလာကလူသားအားလံုး စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမ ခ်မ္းသာသုခနဲ႔ ျပည့္ဝၾကပါေစ။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ခဏေစာင့္ပါ...

 
©2012 အန္တီတင့္၏ အမွတ္တရေလးမ်ား | Design by Mozz