x

24.11.14

တစ္ဘ၀ရဲ႕ မွတ္တိုင္မ်ား-၃၀


က်မေနာက္ဆံုးႏွစ္ အတန္းကို တက္ေနစဥ္မွာပဲ သူက ျပန္တမ္း၀င္အရာရွိ ျဖစ္သြားၿပီမို႔ မိဘေတြရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္ကိုရယူကာ ဘြဲ႔မရခင္မွာပင္ က်မတို႔လက္ထပ္ မဂၤလာပြဲကို ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကတယ္။ တစ္ခ်ိန္က ဘ၀တစ္ေကြ႔မွာ ဆံုေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေရာင္းရင္း အခ်ိဳ႕နဲ႔လဲ အခုတိုင္ ႀကံဳဆံုခင္မင္ခြင့္ ရေနဆဲပါ။ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာမွာ က်မတို႔တစ္ေတြရဲ႕ တစ္လွည့္ဆီ မဂၤလာပြဲမ်ား က်င္းပခဲ့ၾကသလို အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ က်မတို႔ရဲ႕ သားသမီးမ်ား မဂၤလာပြဲေတြ အလွည့္က် က်င္းပၾကရင္း အခ်င္းခ်င္း ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈမ်ား အဓြန္႔ရွည္ တည္တံ့ေစခဲ့ပါတယ္။ သင္တန္းတက္ေနစဥ္ ကာလမ်ားမွာ ပိတ္ရက္ တနဂၤေႏြတိုင္း အျပင္ထြက္ခြင့္ကို ပံုမွန္ရတာေၾကာင့္ သူႏွစ္သက္တဲ့ ဒံေပါက္နဲ႔ က်မႏွစ္သက္တဲ့ ကူလ္ဖီးေရခဲ့မုန္႔တို႔ကို အေနာ္ရထာလမ္းမွာ အၿမဲသြားစားျဖစ္သလို အခ်ိန္ရသေလာက္ ေရႊတိဂံုဘုရား ေရာက္ျဖစ္ၾကတယ္။ သူနဲ႔က်မ ေမတၱာမမွ်ခင္ တစ္ႏွစ္၀န္းက်င္ အခ်ိန္ကာလထဲက က်မဗုဒၶဘာသာကို သက္၀င္ယံုၾကည္ေနသူ ျဖစ္ေနၿပီမို႔ မဂၤလာေဆာင္ဘို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ က်မလည္း ဗုဒၶဘာသာ စစ္စစ္ဘ၀ကို ကူးေျပာင္းၿပီးျဖစ္ေနပါၿပီ။
 စက္မႈတကၠသိုလ္မွ အင္ဂ်င္နီယာသူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးမွာအမွတ္တရ
 သင္တန္းဆင္းတဲ့ေန႔ မိဘ ညီမေလးမ်ားနဲ႔ အမွတ္တရ
သင္တန္းေက်ာင္းမွာ အမွတ္ရ
 ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးနဲ႔အမွတ္တရ
 အတိတ္ရဲ႕အမွတ္တရ ေျခရာမ်ား
က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ က်မရဲ႕မိဘေနအိမ္မွာပဲ တရားသူႀကီးနဲ႔ ႏွစ္ဘက္မိဘေဆြမ်ိဳးေတြရဲ႕ ေရွ႕ေမွာက္မွာ လက္ထပ္စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီး အၾကင္လင္မယားအျဖစ္ ေပါင္းသင္းေနထိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ ခင္ပြန္းရဲ႕မိဘေတြကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕သားအတြက္ နယ္မွာရွိတဲ့ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္း အသိုင္းအ၀ိုင္းမ်ား တက္ေရာက္ႏိုင္ေစဘို႔ ဧည့္ခံပြဲကို ထပ္ၿပီးလုပ္မည့္အေၾကာင္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ က်မရဲ႕ အစ္ကိုႀကီး မဂၤလာေဆာင္စဥ္က ကရ၀ိတ္မွာ လက္ထပ္ၿပီး အင္းယားလိပ္မွာ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲ က်င္းပခဲ့တာကို ျမင္ခဲ့ရတဲ့ က်မအဘို႔ ဖခင္ႀကီးအေပၚ စိတ္ရႈပ္မခံေစခ်င္သလို အကုန္အက်မ်ားတာကို ခက္ခက္ခဲခဲ ေျဖရွင္းတာမ်ိဳးကိုလဲ မလိုလားခဲ့တာေၾကာင့္ ႏွစ္ဖက္မိဘေတြ အသိအမွတ္ျပဳတဲ့ လက္ထပ္စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးတဲ့ လမ္းကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းပါ။ မၾကာခဏ က်မေရးဘူးသလို တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး ခ်စ္ခင္ၾကင္နာမႈ ယံုၾကည္ေလးစားမႈ နားလည္မႈမ်ား ရွိၾကမယ္ဆိုရင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေအးခ်မ္းေပ်ာ္ရႊင္စရာ မိသားစုအျဖစ္ ရပ္တည္ေနထိုင္ခြင့္ရမွာ ဧကန္မလြဲပါ။
 က်မရဲ႕ဖြားဖြား ခင္ပြန္းရဲ႕မိဘမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ
 က်မမိဘမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ
 မိဘ ဦးေလး အေဒၚ ေမာင္ႏွမမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ
 က်မ္းသစၥာဆို
တရားသူႀကီးနဲ႔ ႏွစ္ဖက္မိဘမ်ား မ်က္ေမွာက္မွာ လက္မွတ္ေရးထိုး
 ႏွစ္ဖက္မိဘ ေဆြမ်ိိဳးသားခ်င္းမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ
တစ္ေယာက္တစ္လွည့္ မုန္႔ခြံ႔ေကြ်းရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့
က်မအတြက္ လြတ္လပ္တဲ့ ၾကင္စဦးဇနီးေမာင္ႏွံဘ၀ကို အခ်ိန္တိုအတြင္း ကုန္ဆံုးသြားၿပီး သားႀကီးရဲ႕ ကိုယ္၀န္ကို စတင္ၿပီးလြယ္ရပါေတာ့တယ္။ ႏို၀င္ဘာလ ၂-ရက္ေန႔ ၁၉၈၂ခုႏွစ္မွာ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ က်မမွာ ကိုယ္ေလးလက္၀န္ ရွိလာၿပီမို႔ ေယာကၡမေတြက သူတို႔ရဲ႕ ေဒသမွာ မဂၤလာပြဲက်င္းပဘို႔ စီစဥ္ၾကပါတယ္။ ရြာရဲ႕ဓေလ့ထံုးစံအတိုင္း ရြာလံုးကြ်တ္ မီးခိုးတိတ္ ထမင္းဟင္းေကြ်းၿပီး ဧည့္ခံၾကတာကို ထူးထူးျခားျခား ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။
 ခင္ပြန္းရဲ႕ ဓေလ့ထံုးစံအတိုင္း မဂၤလာပြဲလုပ္ 
 မဂၤလာဆြမ္းကပ္လွဴ


 ေယာင္းမေလးမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ
 ခင္ပြန္းရဲ႕အေဒၚမ်ားနဲ႔အမွတ္တရ 
မဂၤလာဧည့္ခံပြဲအၿပီး ယင္းေခ်ာင္းမွာအမွတ္တရ
ခင္ပြန္းရဲ႕ ဇာတိခ်က္ေႂကြေျမမွာ တစ္ပတ္ေလာက္ေနၿပီး ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ကို အေပ်ာ္ခရီး ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ ေတာင္ႀကီးေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းေနဖက္သူငယ္ခ်င္း ခြန္ဆန္းေဗြမိသားစုရဲ႕ ေနအိမ္မွာတည္းခိုၿပီး ေနရာအႏွံ႔ လည္ပတ္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ 

စိတ္ဓာတ္အစဥ္ ၾကည္လင္ေအးျမ ခ်မ္းသာသုခနဲ႔ ျပည့္၀ၾကပါေစ။
ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ခဏေစာင့္ပါ...

 
©2012 အန္တီတင့္၏ အမွတ္တရေလးမ်ား | Design by Mozz